اندیشه و قلم

وبگاه شخصی حسن امجدیان

اندیشه و قلم

وبگاه شخصی حسن امجدیان

۳ مطلب در مهر ۱۳۹۳ ثبت شده است

سه شنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۳، ۰۹:۲۶ ق.ظ

آیه الله مهدوی کنی به ملکوت اعلی پیوست.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ مهر ۹۳ ، ۰۹:۲۶
حسن امجدیان
چهارشنبه, ۱۶ مهر ۱۳۹۳، ۰۱:۵۸ ب.ظ

الکترونیکی کردن انتخابات


مقدمه:

انتخابات الکترونیکی، سیستم انتخاباتی است که به رای دهنده این امکان را می دهد تا با بالاترین ضریب امنیتی و حفاظتی، رای خود را به صورت الکترونیکی ارائه کند. در انتخابات الکترونیکی مراحل رای دادن، شمارش و اعلام آراء به صورت کاملاً مکانیزه الکترونیکی و با کمک کامپیوتر انجام می شود. از جمله مزیت هایی که برای انتخابات الکترونیکی بیان می گردد عبارتند از: سرعت بالا، صحت و دقت نتایج، سهولت بیشتر برای رای دهندگان، تجزیه و تحلیل سریع آراء، هزینه پایین.

نکته قابل ذکر آنکه؛ سیستم انتخابات الکترونیکی به مثابه یک فرآیندی است که اجزای متعددی دارد، بنابراین فرآیندی دیدن انتخابات الکترونیکی مانع از فهم ناقص از آن می گردد. هرگاه سخن از الکترونیکی کردن انتخابات به میان می آید منظور این است که تمامی مراحل انتخابات را شامل می گردد: مرحله ثبت نام رای دهندگان، اخذ رای و در نهایت شمارش آرا.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ مهر ۹۳ ، ۱۳:۵۸
حسن امجدیان
سه شنبه, ۱ مهر ۱۳۹۳، ۰۲:۴۱ ب.ظ

عکس های دوران دانشجویی (2)

 

دانشجویان امام صادقی (ع)

 

دانشجویان کلاس حقوق بین الملل خصوصی-دکترالماسی-مقطع کارشناسی-سه شنبه 1389.10.14 دانشگاه امام صادق علیه السلام.مقابل سالن شهیدمطهری

ردیف جلو از راست: رضا احمدی، حسن امجدیان، محمدجواد خزائلی، دکتر الماسی، محمدامین کیخا فرزانه، ....(فراموش کردم!)، بهمن سلیمانی.

ردیف عقب از راست: حمید بالایی، سید محمدحسین میرعماد، مهدی ملایی،....(فراموش کردم!)، سید محمد حسین میرحسینی، محمدامین قدیری نسب.

 

دانشجویان دانشگاه امام صادق علیه السلام

         

دانشجویان کلاس فقه 5-حجه الاسلام والمسلمین دکتر سید مصطفی مصطفوی.ترم11 سال تحصیلی88.89

از راست: عزیزالله فضلی، سید هادی هاشمی شاهرودی، محمدعلی کنگرانی فراهانی، حجه الاسلام والمسلمین دکتر سید مصطفی مصطفوی، سید عباس واعظی، حسن امجدیان، علی جعفرزاده.

 

 

 

دانشجویان کلاس حقوق کار.مقطع کارشناسی ارشد .دکتر ولی رستمی - ترم 12  خردادماه 1390

از راست: سید محمد حسین میرحسینی،  محمدجواد خزائلی، حسن امجدیان، محمدعلی کنگرانی فراهانی، حسین عبداللهی، دکتر ولی رستمی، علی عبدالاحد، سیدمحمدحسین پیغمبری، امیرحسین سعادتی.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ مهر ۹۳ ، ۱۴:۴۱
حسن امجدیان